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Strategic communications for nonprofit organizations : seven steps to creating a successful plan / Janel M. Radtke
(Nonprofit law, finance, and management series)

データ種別 図書
出版者 New York : Wiley
出版年 c1998
大きさ xv, 234 p. ; 26 cm + 1 floppy disk

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ビジネス研究科
335.8||R9352 038008633


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書誌ID BB10028044
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references and index
A floppy disk in pocket (3.5 inch)
"Wiley nonprofit series" -- Cover
著者標目  *Radtke, Janel M.
件 名 LCSH:Nonprofit organizations -- Marketing -- Planning  全ての件名で検索
LCSH:Advocacy advertising -- Planning  全ての件名で検索
LCSH:Institutional advertising -- Planning  全ての件名で検索
LCSH:Nonprofit organizations -- Management  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415
DC21:658.8/02
DC21:658.0480684
巻冊次 ISBN:0471174645 RefWorks出力(各巻)
NCID BA36601152
目次・あらすじ

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