Strategic communications for nonprofit organizations : seven steps to creating a successful plan / Janel M. Radtke
(Nonprofit law, finance, and management series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Wiley |
出版年 | c1998 |
大きさ | xv, 234 p. ; 26 cm + 1 floppy disk |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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335.8||R9352 | 038008633 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10028044 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index A floppy disk in pocket (3.5 inch) "Wiley nonprofit series" -- Cover |
著者標目 | *Radtke, Janel M. |
件 名 | LCSH:Nonprofit organizations -- Marketing -- Planning
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LCSH:Advocacy advertising -- Planning 全ての件名で検索 LCSH:Institutional advertising -- Planning 全ての件名で検索 LCSH:Nonprofit organizations -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 DC21:658.8/02 DC21:658.0480684 |
巻冊次 | ISBN:0471174645 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA36601152 |
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