Vertical marketing systems : design and development / by Dag Ericsson ; [utg. av Swedish Institute for marketing studies]
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | [Linköping : förf. (Tekn. högsk.)] |
出版者 | Göteborg : SIMS |
出版年 | [1976] |
大きさ | vii, 304 p. ; 21 cm |
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00218675 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Thesis--Gothenburg Errata slip inserted "Additions to the list of references": [2] leaves inserted Bibliography: p. 295-304 |
著者標目 | *Ericsson, Dag, 1938- |
件 名 | LCSH:Marketing, Vertical LCSH:Marketing channels |
分 類 | LCC:HF5415.125 |
巻冊次 | PRICE:kr55.00 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA18890808 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降