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Financial dimensions of marketing : a source book / compiled by Richard M.S. Wilson

データ種別 図書
出版者 [London] : Macmillan in associat[i]on with the Institute of Cost and Management Accountants
出版年 1981
大きさ 2 v. (xxvi, 543 p.) : ill. ; 25 cm

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商学部 v. 1 673.2||W10-3||1 811218295


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書誌ID BB00186540
本文言語 英語
一般注記 Macmillan/I.C.M.A. series
Bibliography: p. 455-519
Include index
Previous control numbers ISBN 0-333-25741-3; 0-333-25742-1
著者標目 Wilson, Richard M. S
件 名 LCSH:Marketing -- Decision making  全ての件名で検索
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分 類 LCC:HF5415.125
DC19:658.1/5
巻冊次 v. 1 ; ISBN:0333257413 ; PRICE:£20.00 RefWorks出力(各巻)
v. 2 ; ISBN:0333257421 ; PRICE:£20.00 RefWorks出力(各巻)
NCID BA14243398
目次・あらすじ

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