A consumers' republic : the politics of mass consumption in postwar America / Lizabeth Cohen
(A Vintage book)
データ種別 | 図書 |
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版 | 1st Vinatge books ed |
出版者 | New York : Vintage Books |
出版年 | 2004, c2003 |
大きさ | 567 p. : ill., maps, ports. ; 21 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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365||C9388 | 035001359 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB10038044 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Originally published: New York : A.A. Knopf, 2003 "A portion of this work was previously published in The chronicle of higher education"--T.p. verso Includes index |
著者標目 | Cohen, Lizabeth |
件 名 | LCSH:Consumption (Economics) -- United States
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LCSH:Consumer behavior -- United States 全ての件名で検索 LCSH:United States -- Social conditions -- 1980- 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HC110.C6 DC21:339.4/7/0973 |
巻冊次 | ISBN:0375707379 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA65661103 |
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