Bayesian statistics and marketing / Peter E. Rossi, Greg M. Allenby, Robert McCulloch
(Wiley series in probability and mathematical statistics)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chichester : J. Wiley |
出版年 | c2005 |
大きさ | x, 348 p. : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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文化情報学部 | : hbk | 675.2||R9491 | 066704469 |
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書誌ID | BB10212633 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [335]-339) and index |
著者標目 | *Rossi, Peter E. (Peter Eric), 1955- Allenby, Greg M. (Greg Martin), 1956- McCulloch, Robert E. |
件 名 | LCSH:Marketing research -- Mathematical models
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LCSH:Marketing -- Mathematical models 全ての件名で検索 LCSH:Bayesian statistical decision theory |
分 類 | LCC:HF5415.2 DC22:658.8/3/015118 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:0470863676 ; XISBN:9780470863671 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA74294262 |
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