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Selling words : free speech in a commercial culture / R. George Wright
(Critical America)

データ種別 図書
出版者 New York : New York University Press
出版年 c1997
大きさ xi, 244 p. : ill. ; 22 cm

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アメリカ研究所(烏丸書庫)
328.1||W560 987700926


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書誌ID BB00365140
本文言語 英語
内容注記 Commercial speech in context
Tobacco and patronizing speech
The commercial colonization of the internet
What are controversial ads for?
How do ads describe us?
The current status of commercial culture and some political responses
一般注記 Includes bibliographical references (p. 209-241) and index
著者標目  *Wright, R. George
件 名 LCSH:Advertising laws -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Freedom of speech -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Popular culture -- United States  全ての件名で検索
分 類 LCC:KF1614.Z9
DC21:342.73/0853
巻冊次 ISBN:0814793150 RefWorks出力(各巻)
NCID BA33913374
目次・あらすじ

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