Marketing and managing tourism destinations / Alastair M. Morrison
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 3rd ed |
出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2024 |
大きさ | li, 969 p. : col. ill., col. maps ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 | : pbk | 689.3||M10112 | 235000131 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13222792 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Summary: "Marketing and Managing Tourism Destinations is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs), how they conduct business, major opportunities, and challenges and issues they face to compete for the global leisure and business travel markets. Written by an author with many years of industry practice, university teaching and professional training experience, this book is the essential guide to the subject for tourism, hospitality, and events students and industry practitioners alike"--Provided by publisher Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Morrison, Alastair M. |
件 名 | LCSH:Tourism -- Marketing
全ての件名で検索
LCSH:Tourism -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:G155.A1 DC23:910.68/8 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9781032380698 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BD04624251 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:1回)
※2000年4月1日以降