Learning, creating, and using knowledge : concept maps as facilitative tools in schools and corporations / Joseph D. Novak
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | New York, N.Y. : Routledge, Taylor & Francis Group |
出版年 | 2010 |
大きさ | xiv, 317 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 | : pbk | 371.4||N9345 | 155000369 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12914200 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
内容注記 | An overview of the book The need for a theory of education Meaningful learning for empowerment The construction of new meanings Ausubel's assimilation learning theory The nature of knowledge and how humans create knowledge The effective teacher/manager The context for education/management Evaluation and rewards Improving education in schools and corporations |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [283]-301) and indexes |
著者標目 | *Novak, Joseph Donald |
件 名 | LCSH:Learning, Psychology of LCSH:Cognitive maps (Psychology) LCSH:Instructional systems -- Design 全ての件名で検索 LCSH:Constructivism (Education) |
分 類 | LCC:LB1060 DC22:370.15/23 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9780415991858 ; XISBN:0415991854 RefWorks出力(各巻) : hbk ; ISBN:9780415991841 ; XISBN:0415991846 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB01093019 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料を見た人はこんな資料も見ています
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:5回
※2020年8月16日以降
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降