こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Learning, creating, and using knowledge : concept maps as facilitative tools in schools and corporations / Joseph D. Novak

データ種別 図書
2nd ed
出版者 New York, N.Y. : Routledge, Taylor & Francis Group
出版年 2010
大きさ xiv, 317 p. : ill. ; 23 cm

所蔵情報を非表示

商学部 : pbk 371.4||N9345 155000369


書誌詳細を非表示

書誌ID BB12914200
本文言語 英語
内容注記 An overview of the book
The need for a theory of education
Meaningful learning for empowerment
The construction of new meanings
Ausubel's assimilation learning theory
The nature of knowledge and how humans create knowledge
The effective teacher/manager
The context for education/management
Evaluation and rewards
Improving education in schools and corporations
一般注記 Includes bibliographical references (p. [283]-301) and indexes
著者標目  *Novak, Joseph Donald
件 名 LCSH:Learning, Psychology of
LCSH:Cognitive maps (Psychology)
LCSH:Instructional systems -- Design  全ての件名で検索
LCSH:Constructivism (Education)
分 類 LCC:LB1060
DC22:370.15/23
巻冊次 : pbk ; ISBN:9780415991858 ; XISBN:0415991854 RefWorks出力(各巻)
: hbk ; ISBN:9780415991841 ; XISBN:0415991846 RefWorks出力(各巻)
NCID BB01093019
目次・あらすじ

 類似資料

 この資料を見た人はこんな資料も見ています