Creative strategy in advertising / A. Jerome Jewler, Bonnie L. Drewniany
(The Wadsworth series in mass communication and journalism ; . Public relations and advertising)
データ種別 | 図書 |
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版 | 7th ed |
出版者 | Belmont, Calif. : Wadsworth |
出版年 | c2001 |
大きさ | xiv, 312 p. : ill. ; 26 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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グローバル地域文化学部(烏丸書庫) |
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674||J102-7A | 007101127 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00506290 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 295-299) and index |
著者標目 | *Jewler, A. Jerome Drewniany, Bonnie L. |
件 名 | LCSH:Advertising copy LCSH:Advertising layout and typography |
分 類 | LCC:HF5825 DC21:659.13/2 |
巻冊次 | ISBN:053455783X RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA50455491 |
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