Creating the modern man : American magazines and consumer culture, 1900-1950 / Tom Pendergast
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Columbia : University of Missouri Press |
出版年 | c2000 |
大きさ | x, 289 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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文学部 英文 |
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361.5||P596 | 002100542 |
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社会学部 B1書庫 |
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361.5||P596 | 002300786 |
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アメリカ研究所(烏丸書庫) |
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361.5||P596 | 007700308 |
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書誌ID | BB00486678 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 269-283) and index |
著者標目 | *Pendergast, Tom |
件 名 | LCSH:Masculinity -- United States -- History -- 20th century
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巻冊次 | ISBN:0826212808 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA47760023 |
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