A conceptual model of service quality and its implications for future research / by A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml and Leonard L. Berry
(Report / Marketing Science Institute ; no. 84-106)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | 1984 |
大きさ | 26 p. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
675||M117||84-106 | 942001378 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00273941 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Bibliography: p. 22-24 On cover: Research program. Project description "August 1984" |
著者標目 | Parasuraman, A. Zeithaml, Valarie A. Berry, Leonard L., 1942- Marketing Science Institute |
NCID | BA22765275 |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降