Impact of sales promotions on when, what, and how much to buy / by Sunil Gupta
(Report / Marketing Science Institute ; no. 88-108)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | c1988 |
大きさ | 35 p. : ill. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
675||M117||88-108 | 942001372 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00250479 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | On cover: Marketing Science Institute, Research Program "September 1988." Includes bibliographical references (p. 32-34) |
著者標目 | *Gupta, S. K. Marketing Science Institute. Research Program Marketing Science Institute |
件 名 | LCSH:Sales promotion |
分 類 | LCC:HF5415.2 LCC:HF5438.5 |
NCID | BA20721938 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降