Relationships between changes in industrial advertising and promotion expenditures and changes in market share / by Paul W. Farris & Robert D. Buzzell
(Report / Marketing Science Institute ; no. 76-119)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge : Marketing Science Institute |
出版年 | c1976 |
大きさ | v, 26 p. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
675.01||F6-4 | 811130133 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00210679 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
著者標目 | Farris, Paul |
NCID | BA1851573X |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降