Advertising intensity in consumer goods businesses : an empirical analysis / by Paul W. Farris
(Report / Marketing Science Institute ; no. 78-118)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | c1978 |
大きさ | iv, 31 p. : ill. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
675.01||F6-2 | 810109107 |
|
|
|
|||
商学部 |
|
675.01||F6-2 | 811130171 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00104513 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references On cover: Research program. Technical working paper "December 1978" |
著者標目 | Farris, Paul |
NCID | BA07566659 |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降