Analytic approaches to product and marketing planning : proceedings of workshop / cosponsored by American Marketing Association, Marketing Science Institute, and University of Pittsburgh, Graduate School of Business ; edited by Allan D. Shocker
(Report / Marketing Science Institute ; no. 79-104)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. (14 Story St., Cambridge 02138) : MSI |
出版年 | 1979 |
大きさ | viii, 492 p. : ill. (some col.) ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
673.2||A18 | 811130178 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00043114 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Proceedings of a Workshop on Analytic Approaches to Product and Market Planning, held Nov. 18-19, 1977 at the University of Pittsburgh Includes bibliographies |
著者標目 | Shocker, Allan D. American Marketing Association Marketing Science Institute University of Pittsburgh. Graduate School of Business Workshop on Analytic Approaches to Product and Market Planning |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Product management -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.13 DC19:658.8/02 |
NCID | BA02961725 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降