The service profit chain : how leading companies link profit and growth to loyalty, satisfaction, and value / James L. Heskett, W. Earl Sasser, Jr., Leonard A. Schlesinger
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Free Press |
出版年 | c1997 |
大きさ | xvii, 301 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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673.3||H9352 | 105000231 |
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書誌ID | BB10353695 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Heskett, James L. Sasser, W. Earl Schlesinger, Leonard A. |
件 名 | LCSH:Customer services LCSH:Customer satisfaction LCSH:Employee loyalty LCSH:Industrial productivity |
分 類 | LCC:HF5415.5 DC21:658.8/12 |
巻冊次 | ISBN:0684832569 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA29896861 |
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