Journal of marketing theory and practice
データ種別 | 電子ジャーナル |
---|---|
出版者 | Statesboro, GA : Association of Marketing Theory and Practice |
出版年 | 1992- |
雑誌巻号一覧 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | OJ00033439 |
---|---|
刊行頻度 | 季刊 (年4回刊) |
本文言語 | 英語 |
別書名 | キータイトル:Journal of marketing theory and practice (Online) その他のタイトル:Journal of marketing theory & practice その他のタイトル:JMTP |
一般注記 | Current Publication Frequency:Quarterly Began with Volume 1, issue 1 (fall 1992) Published: Armonk, NY : M.E. Sharpe, winter 2006- License restrictions may limit access Some issues combined Mode of access: World Wide Web Issued by: Association of Marketing Theory and Practice, <1993>-2005; Society for Marketing Advances, 2006- Volume 1, issue 1 (fall 1992); title from cover (JSTOR, viewed May 25, 2011) Volume 28, issue 4 (2020) (Taylor & Francis online, viewed January 20, 2021) Available in other form:Journal of marketing theory and practice ISSN:1069-6679 |
著者標目 | Association of Marketing Theory and Practice (U.S.) Society for Marketing Advances EBSCO Publishing (Firm) |
件 名 | LCSH:Marketing -- Periodicals
全ての件名で検索
LCSH:Marketing research -- Periodicals 全ての件名で検索 CSHF:Marketing -- Périodiques 全ての件名で検索 CSHF:Marketing -- Recherche -- Périodiques 全ての件名で検索 FREE:Marketing FREE:Marketing research FREE:Marketing FREE:Marketingtheorie |
資料種別 | 機械可読データファイル |
ISSN | 19447175 |
XISSN | 10696679 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降