Journal of macromarketing
データ種別 | 電子ジャーナル |
---|---|
出版者 | Boulder, Colo. : Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado |
雑誌巻号一覧 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | OJ00033360 |
---|---|
刊行頻度 | 季刊 (年4回刊) |
本文言語 | 英語 |
別書名 | キータイトル:Journal of macromarketing (Online) その他のタイトル:Macromarketing その他のタイトル:JMM(K) |
一般注記 | Current Publication Frequency:Quarterly(2007-) Former Publication Frequency:Semiannual(<1992->) Print began with vol. 1, no. 1 (spring 1981) Published: Thousand Oaks, CA : Sage Publications, <June 1, 1992-> License restrictions may limit access Official journal of: Macromarketing Society Inc., <2012-> Description based on: Vol. 19, no. 1 (June 1, 1992); title from banner GIF (publisher's Web site, viewed Sept. 16, 2004) Latest issue consulted: Volume 40, number 4 (December 2020) (SAGE, viewed December 10, 2020) Available in other form:Journal of macromarketing ISSN:0276-1467 |
著者標目 | University of Colorado Boulder Business Research Division Macromarketing Society |
件 名 | LCSH:Marketing -- Social aspects -- Periodicals
全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- Periodicals 全ての件名で検索 CSHF:Marketing -- Périodiques 全ての件名で検索 CSHF:Marketing -- Aspect social -- Périodiques 全ての件名で検索 FREE:Marketing FREE:Marketing -- Social aspects 全ての件名で検索 |
資料種別 | 機械可読データファイル |
ISSN | 15526534 |
XISSN | 02761467 |
所蔵情報へのリンク | Journal of macromarketing |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:4回
※2020年8月16日以降