SUNY series, identities in the classroom
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Albany, N.Y : State University of New York Press |
子書誌情報を非表示
1 | Radical in(ter)ventions : identity, politics, and difference/s in educational praxis / edited by Suzanne de Castell and Mary Bryson ; foreword by Maxine Greene : hard,: pbk. - Albany : State University of New York Press , 1997 |
2 | Under the sign of hope : feminist methodology and narrative interpretation / Leslie Rebecca Bloom : pbk. - Albany, N.Y. : State University of New York Press , c1998 |
3 | Elusive culture : schooling, race, and identity in global times / Daniel A. Yon : pbk. - Albany, N.Y. : State University of New York Press , c2000 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB00312507 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
NCID | BA27383979 |
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降