Internal marketing, research approach, and other works / volume editor, Lars-Johan Lindqvist ; contributors, Evert Gummesson ... [et al.]
(Legends in marketing ; . Christian Grönroos / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 8)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Los Angeles : Sage |
出版年 | 2013 |
大きさ | xxiii, 260 p. : ill., port. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 | : HB | 675||G9154||8 | 135000936 |
|
|
|
|||
商学部 | : HB | 675||G9154||8 | 145000459 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12659920 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Set ISBN for "Christian Grönroos" (set of 8 v.): 9788132110026 Includes bibliographical references |
著者標目 | *Grönroos, Christian, 1947- Sheth, Jagdish N. Lindqvist, Lars-Johan Gummesson, Evert, 1936- |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Marketing research LCSH:Communication in marketing LCSH:Grönroos, Christian, 1947- |
分 類 | LCC:HF5415 DC23:658.80092 |
巻冊次 | : HB ; XISBN:9788132110026 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB14600244 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:2回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降