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Journal of interactive advertising

データ種別 電子ジャーナル
巻次年月次 Vol. 1, no. 1 (spring 2000)-
出版者 $3 Spring 2000- ; East Lansing, MI : Dept. of Advertising at Michigan State University
出版者 Austin, TX : Dept. of Advertising at University of Texas at Austin
出版者 $3 <2021-> ; Philadelphia, PA : Routledge, Taylor & Francis Group
出版者 [place of publication not identified] : American Academy of Advertising
出版年 1999-
雑誌巻号一覧

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【各巻所蔵】
オンライン
URL オンライン


EJ1627277


オンライン
URL オンライン


EJ1627276


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書誌ID OJ00033043
刊行頻度 年3回刊
本文言語 英語
別書名 略タイトル:J. interact. advert.
キータイトル:Journal of interactive advertising
一般注記 Current Publication Frequency:Three times a year(2019-)
Former Publication Frequency:Semiannual(2000-2018)
Title from title screen (viewed Aug. 13, 2002)
American Academy of Advertising became publisher of this title in 2000s. From some providers, names of earlier publishers may no longer appear on earlier issues
License restrictions may limit access
Most-recently accepted articles may appear online before being collected into issues
Vol. 21, no. 2 (2021) (journal website at Taylor & Francis online, viewed October 28, 2021)
著者標目 Michigan State University Department of Advertising
University of Texas at Austin Department of Advertising
American Academy of Advertising
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FREE:Advertising
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資料種別 機械可読データファイル
ISSN 15252019

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