Codeswitching in the classroom : critical perspectives on teaching, learning, policy, and ideology / edited by Jeff MacSwan and Christian J. Faltis
(Language education tensions in global and local contexts)
データ種別 | 電子書籍 |
---|---|
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2020 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | OB00863763 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Critical perspectives on teaching, learning, policy, and ideology |
一般注記 | Preface / Jeff MacSwan, University of Maryland, Christian J. Faltis, Ohio State University -- Part 1. Theory and context -- Part 2. Teaching and learning -- Part 3. Policy and ideology -- Afterword: On contested theories and the value and limitations of pure critique / Terrance G. Wiley, Arizona State University. License restrictions may limit access |
著者標目 | MacSwan, Jeff 1961- Faltis, Christian 1950- Routledge (Firm) |
件 名 | LCSH:Code switching (Linguistics) LCSH:Education, Bilingual LCSH:Language and languages -- Study and teaching 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P115.3 DC23:370.117/5 |
巻冊次 | ISBN:9781138225053 RefWorks出力(各巻) ISBN:9781138225060 RefWorks出力(各巻) XISBN:9781315401102 RefWorks出力(各巻) |
資料種別 | 機械可読データファイル |
目次・あらすじ
類似資料
この資料を見た人はこんな資料も見ています
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:5回
※2020年8月16日以降