こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

Constructivist grounded theory : studying exemplary teachers of English language learners / Courtney Clayton

データ種別 電子書籍
出版者 London : SAGE Publications
出版年 2014

所蔵情報を非表示

URL オンライン

EB0355603


書誌詳細を非表示

書誌ID OB00839703
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references
License restrictions may limit access
This case study describes how constructivist grounded theory was used to research what it was that made some teachers more effective at working with English language learners, and why
Specialized
Description based on online resource; title from home page (viewed on November 10, 2015)
著者標目 *Clayton, Courtney
統一書名標目 SAGE research methods. Cases.
件 名 LCSH:Teachers -- Rating of -- Methodology -- Case studies  全ての件名で検索
LCSH:Grounded theory -- Case studies  全ての件名で検索
LCSH:Constructivism (Psychology)
LCSH:English language -- Study and teaching -- Foreign speakers -- Research -- Case studies  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB2838
DC23:371.144
巻冊次 ebook ; ISBN:9781473948730 ; PRICE:No price RefWorks出力(各巻)
資料種別 機械可読データファイル
目次・あらすじ

 類似資料