Constructivist grounded theory : studying exemplary teachers of English language learners / Courtney Clayton
データ種別 | 電子書籍 |
---|---|
出版者 | London : SAGE Publications |
出版年 | 2014 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | OB00839703 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references License restrictions may limit access This case study describes how constructivist grounded theory was used to research what it was that made some teachers more effective at working with English language learners, and why Specialized Description based on online resource; title from home page (viewed on November 10, 2015) |
著者標目 | *Clayton, Courtney |
統一書名標目 | SAGE research methods. Cases. |
件 名 | LCSH:Teachers -- Rating of -- Methodology -- Case studies
全ての件名で検索
LCSH:Grounded theory -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Constructivism (Psychology) LCSH:English language -- Study and teaching -- Foreign speakers -- Research -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB2838 DC23:371.144 |
巻冊次 | ebook ; ISBN:9781473948730 ; PRICE:No price RefWorks出力(各巻) |
資料種別 | 機械可読データファイル |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月16日以降