Qualitative marketing research : a cultural approach / Johanna Moisander and Anu Valtonen
データ種別 | 電子書籍 |
---|---|
出版者 | London ; Thousand Oaks, Calif. : SAGE |
出版年 | 2006 |
書誌詳細を非表示
書誌ID | OB00737970 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index License restrictions may limit access |
著者標目 | *Moisander, Johanna Valtonen, Anu ebrary, Inc |
件 名 | LCSH:Marketing research LCSH:Qualitative research |
分 類 | LCC:HF5415.2 |
巻冊次 | cased ; ISBN:1412903807 RefWorks出力(各巻) pbk. ; ISBN:1412903815 RefWorks出力(各巻) |
資料種別 | 機械可読データファイル |
所蔵情報へのリンク | Qualitative marketing research : a cultural approach / Johanna Moisander and Anu Valtonen ; : pbk |
目次・あらすじ