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Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev

データ種別 図書
16th ed., global ed
出版者 Harlow : Pearson Education Limited
出版年 c2022
大きさ 605 p. : col. ill. ; 28 cm

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商学部
675||K10502 225000258


ビジネス研究科
675||K10502 231050414


ビジネス研究科
675||K10502 231050437 Textbook Shelf

ビジネス研究科
675||K10502 231050438


ビジネス研究科
675||K10502 231050439


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書誌ID BB13205071
本文言語 英語
一般注記 "Authorized adaptation from the United States edition, entitled Marketing Management, 16th edition, ... by Philip Kotler, Kevin Lane Keller and Alexander Chernev, published by Pearson Education, c2022"--T.p. verso
Includes bibliographical references and indexes
著者標目  *Kotler, Philip, 1931-
 Keller, Kevin Lane, 1956-
 Chernev, Alexander
件 名 LCSH:Marketing
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分 類 DC23:658.8
巻冊次 ISBN:9781292404813 ; XISBN:1292404817 RefWorks出力(各巻)
NCID BC13343198
目次・あらすじ

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