Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev
データ種別 | 図書 |
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版 | 16th ed., global ed |
出版者 | Harlow : Pearson Education Limited |
出版年 | c2022 |
大きさ | 605 p. : col. ill. ; 28 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||K10502 | 225000258 |
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ビジネス研究科 |
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675||K10502 | 231050414 |
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ビジネス研究科 |
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ビジネス研究科 |
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ビジネス研究科 |
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675||K10502 | 231050439 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13205071 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "Authorized adaptation from the United States edition, entitled Marketing Management, 16th edition, ... by Philip Kotler, Kevin Lane Keller and Alexander Chernev, published by Pearson Education, c2022"--T.p. verso Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Keller, Kevin Lane, 1956- Chernev, Alexander |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:658.8 |
巻冊次 | ISBN:9781292404813 ; XISBN:1292404817 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BC13343198 |
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