こちらに共通ヘッダが追加されます。

このページのリンク

The contemporary relevance of John Dewey's theories on teaching and learning : Deweyan perspectives on standardization, accountability, and assessment in education / edited by JuliAnna Ávila ... [et al.]
(Routledge international studies in the philosophy of education)

データ種別 図書
出版者 New York : Routledge
出版年 2022
大きさ xxx, 324 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

今出川図書館 博遠館書庫 : hbk 371.253||A10336 229103885
デューイ文庫

書誌詳細を非表示

書誌ID BB13195679
本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目  Ávila, JuliAnna
件 名 LCSH:Dewey, John, 1859-1952
LCSH:Educational accountability
LCSH:Educational tests and measurements
LCSH:Education -- Philosophy  全ての件名で検索
分 類 DC23:371.144
巻冊次 : hbk ; ISBN:9780367621483 RefWorks出力(各巻)
NCID BC11339633
目次・あらすじ

 類似資料