The business of platforms : strategy in the age of digital competition, innovation, and power / Michael A. Cusumano, Annabelle Gawer, David B. Yoffie
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Harper Business |
出版年 | c2019 |
大きさ | xi, 304 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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今出川図書館 寧静館1階(開架) |
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007.35||C10413 | 229101516 |
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書誌ID | BB13184045 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Cusumano, Michael A., 1954- Gawer, Annabelle, 1969- Yoffie, David B. |
件 名 | LCSH:Technological innovations -- Management
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LCSH:Strategic planning LCSH:Competition LCSH:Management |
分 類 | DC23:658.5/14 LCC:HD45 |
巻冊次 | ISBN:9780062896322 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB28283547 |
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