Researching art markets : past, present and tools for the future / edited by Elisabetta Lazzaro, Nathalie Moureau and Adriana Turpin
(Routledge research in creative and cultural industries management)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2021 |
大きさ | xv, 214 p. : ill., ports. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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経済学部 | : hbk | 701.3||L10221 | 214000090 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13154528 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Summary: "Bringing together a chorus of contributors from various disciplinary perspectives, this book breaks our understanding of arts markets into three elements: collectors, entrepreneurs and market formation. With insights from the humanities and the social sciences, the book provides a uniquely multi-disciplinary approach to expanding the research agenda around arts markets"--Provided by publisher Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Lazzaro, Elisabetta Moureau, Nathalie Turpin, Adriana |
件 名 | LCSH:Art -- Economic aspects
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LCSH:Art -- Collectors and collecting 全ての件名で検索 LCSH:Art and society |
分 類 | LCC:N8600 DC23:707.5 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780367893392 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BC07857623 |
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