Visualizing taste : how business changed the look of what you eat / Ai Hisano
(Harvard studies in business history ; 53)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge, Mass. : Harvard University Press |
出版年 | 2019 |
大きさ | vii, 327 p., [8] p. of plates : ill. (some col.) ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 | : hardcover | 588.09||H10121 | 205000099 |
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アメ研(烏丸) 閲覧室 | : hardcover | 588.09||H10121 | 227700105 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13119611 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Hisano, Ai author |
件 名 | LCSH:Color of food LCSH:Food industry and trade -- United States -- History 全ての件名で検索 LCSH:Food engineers -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:TP370.9.C64 DC23:664/.062 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9780674983892 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB29184110 |
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