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Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]

データ種別 図書
7th ed
出版者 Harlow : Pearson Education
出版年 c2018
大きさ xxvi, 845, 15, 31, 10, 3, 26 p. : col. ill., col. ports. ; 28 cm

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今出川図書館 寧静館1階(開架)
675||K10502 209101932 大型書架

ILA(烏丸) 参考
675||K10502 191050240


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書誌ID BB13095055
本文言語 英語
一般注記 "Authorized adaptation from the United States edition, entitled Marketing Management, 15th edition, ... by Philip Kotler and Kevin Lane Keller, published by Pearson Education, Inc c2016"--T.p. verso
Other authors: Kevin Lane Keller, Swee Hoon Ang, Chin Tiong Tan, Siew Meng Leong
Includes bibliographical references and indexes
著者標目  *Kotler, Philip, 1931-
 Keller, Kevin Lane, 1956-
 Ang, Swee Hoon
 Tan, Chin Tiong
 Leong, Siew Meng, 1956-2013
件 名 LCSH:Marketing -- Asia  全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- Asia -- Management  全ての件名で検索
巻冊次 ISBN:9781292089584 ; XISBN:129208958X RefWorks出力(各巻)
NCID BB26231611
目次・あらすじ

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