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Social marketing : behavior change for social good / Nancy R. Lee, Philip Kotler

データ種別 図書
6th ed., international student ed
出版者 London : SAGE
出版年 c2020
大きさ xxiii, 486, 12, 17, 3, 10, 10, 6, 2, 25, 24 p. : ill. ; 25 cm

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今出川図書館 寧静館1階(開架) : pbk 675||L10456 239101856


商学部 : pbk 675||L10456 195000184


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書誌ID BB13093346
本文言語 英語
一般注記 "Not for sale in the United States & Canada"--Cover
Includes bibliographical references (p. R1-R25) and index
著者標目  Lee, Nancy R.
 *Kotler, Philip, 1931-
件 名 LCSH:Social marketing
LCSH:Behavior modification
分 類 LCC:HF5414
DC22:658.8
巻冊次 : pbk ; ISBN:9781544371863 RefWorks出力(各巻)
NCID BB28057639
目次・あらすじ

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