Innovation heroes : understanding customers as a valuable innovation resource / Fiona Schweitzer, Joe Tidd
(Series on technology management ; v. 31)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New Jersey ; Tokyo : World Scientific |
出版年 | c2018 |
大きさ | xi, 291 p. : ill., ports. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 | : hc | 673.3||S9238 | 185000722 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13075049 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Schweitzer, Fiona Tidd, Joseph, 1960- |
件 名 | LCSH:Customer relations LCSH:Consumers LCSH:New products LCSH:Diffusion of innovations LCSH:Technological innovations |
分 類 | LCC:HF5415.5 DC23:658.8/12 |
巻冊次 | : hc ; ISBN:9781786345363 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB27502113 |
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