A brain for business, a brain for life : how insights from behavioural and brain science can change business and business practice for the better / Shane O'Mara
(The neuroscience of business)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cham : Palgrave Macmillan |
出版年 | c2018 |
大きさ | xi, 163 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 |
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366.94||O9569 | 182300659 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13073880 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes index |
著者標目 | *O'Mara, Shane |
件 名 | LCSH:Neuroplasticity LCSH:Cognition LCSH:Organizational learning -- Psychological aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:153 |
巻冊次 | ISBN:9783319491530 ; PRICE:£22.99 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB27408614 |
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