Information, incentives, and education policy / Derek A. Neal
(The Sanford J. Grossman lectures in economics series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Harvard University Press |
出版年 | 2018 |
大きさ | xiii, 224 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
経済学部 |
|
373.4||N9186 | 184000234 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB13052140 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Summary: Derek Neal writes that economists must analyze public education policy in the same way they analyze other procurement problems. He shows how standard tools from economics research speak directly to issues in education. For mastering the models and tools that economists of education should use in their work, there is no better resource available.-- Provided by publisher Bibliography: p. 199-214 Includes index |
著者標目 | *Neal, Derek A. |
件 名 | LCSH:Education and state LCSH:Education -- Economic aspects 全ての件名で検索 LCSH:Educational planning LCSH:Educational indicators LCSH:Education -- Aims and objectives 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LC71 DC23:379 |
巻冊次 | ISBN:9780674050907 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB26183428 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降