The connected customer : the changing nature of consumer and business markets / edited by Stefan Wuyts ... [et al.]
(A Psychology Press book)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2016 |
大きさ | xviii, 353 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 | : pbk | 675.2||W9570 | 162301196 |
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書誌ID | BB12995869 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | "First issued in paperback 2016"--T.p. verso Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Wuyts, Stefan |
件 名 | LCSH:Electronic commerce LCSH:Consumer behavior LCSH:Internet -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:658.872 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9781138997769 ; PRICE:£30.00 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB23177247 |
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