The Routledge companion to contemporary brand management / edited by Francesca Dall'Olmo Riley, Jaywant Singh and Charles Blankson
(Routledge companions)
(Routledge companions in business, management and accounting)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Abingdon : Routledge |
出版年 | 2016 |
大きさ | xxxii, 583 p. ; 26 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 | : hbk | 675||D9247 | 165001128 |
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書誌ID | BB12994309 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Dall'Olmo Riley, Francesca Singh, Jaywant Blankson, Charles |
件 名 | LCSH:Branding (Marketing) -- Management
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LCSH:Internet marketing LCSH:Communication in marketing LCSH:Social responsibility of business |
分 類 | LCC:HF5415.1255 DC23:658.8/27 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780415747905 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB2272596X |
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