Mass communications research methods : a step-by-step approach / H.J. Hsia
(Routledge library editions ; . Communication studies ; v. 7)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2016, c1988 |
大きさ | xiii, 629 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 | : hbk | 361.45||C9482||7 | 152301089 |
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社会学部 B1書庫 | : hbk | 361.45||C9482||7 | 162300622 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12935457 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Reprint. Originally published: Hillsdale, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates, 1988 Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | *Hsia, H. J. (Hower J.), 1925- |
件 名 | LCSH:Mass media -- Research -- Methodology 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:302.23072 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781138954045 ; PRICE:£115.00 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB20407114 |
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