Transforming your go-to-market strategy : the three disciplines of channel management / V. Kasturi Rangan ; with the research assistance of Marie Bell
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business School Press |
出版年 | c2006 |
大きさ | x, 289 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675.4||R9665 | 145000666 |
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書誌ID | BB12867496 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 279-282) and index |
著者標目 | *Rangan, V. Kasturi Bell, Marie |
件 名 | LCSH:Marketing channels -- Management
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LCSH:Business logistics LCSH:Physical distribution of goods |
分 類 | LCC:HF5415.129 DC22:658.8/7 |
巻冊次 | ISBN:9781591397663 ; XISBN:1591397669 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA7723070X |
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