The death and life of the music industry in the digital age / Jim Rogers
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Bloomsbury |
出版年 | 2013 |
大きさ | 236 p. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 | : pb | 760||R9337 | 142300265 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12678895 |
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本文言語 | 英語 |
別書名 | 背表紙タイトル:The death & life of the music industry in the digital age |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Rogers, Jim, 1969- |
件 名 | LCSH:Sound recording industry -- Social aspects
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LCSH:Music and technology |
分 類 | LCC:ML3790 DC23:384 |
巻冊次 | : pb ; ISBN:9781623560010 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB12936109 |
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