Ambush marketing and the mega-event monopoly : how laws are abused to protect commercial rights to major sporting events / Andre M. Louw
(Asser international sports law series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | The Hague : T.M.C. Asser Press |
出版者 | Berlin : Distributed by Springer |
出版年 | c2012 |
大きさ | xx, 761 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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政策総政 図書 |
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328.7||L9100 | 135700344 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12625645 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Louw, André |
件 名 | LCSH:Sports -- Law and legislation
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分 類 | LCC:K3702 DC23:344/.099 |
巻冊次 | ISBN:9789067048637 ; XISBN:9067048631 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB10049299 |
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