How the dreamers are born : struggles for social justice and the identity construction of activist educators in Brazil / Júlio Emílio Diniz-Pereira
(Education and struggle : narrative, dialogue and the political production of meaning / Michael Peters & Peter McLaren, series editors ; v. 2)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Peter Lang |
出版年 | c2013 |
大きさ | xvii, 238 p. ; 23-24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
グローバル・スタディーズ研究科(烏丸書庫) | : hardcover | 372.62||P9341 | 137600420 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12625624 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [233]-238) |
著者標目 | *Pereira, Júlio Emílio Diniz |
件 名 | LCSH:Education -- Social aspects -- Brazil
全ての件名で検索
LCSH:Social justice -- Brazil 全ての件名で検索 LCSH:Women educators -- Brazil 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LC191.8.B6 DC23:306.430981 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9781433120909 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:9781433120893 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB13428114 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降