Generational use of new media / edited by Eugène Loos, Leslie Haddon, Enid Mante-Meijer
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Farnham : Ashgate |
出版年 | c2012 |
大きさ | xviii, 218 p., [8] p. of plates : ill. (some col.) ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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社会学部 B1書庫 | : hbk | 007.3||L9210 | 132300339 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12607013 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical refrences and index |
著者標目 | Loos, Eugene E Haddon, Leslie Mante-Meijer, E. A. |
件 名 | LCSH:Internet and youth LCSH:Internet and older people LCSH:Information technology -- Social aspects 全ての件名で検索 LCSH:Ability, Influence of age on |
分 類 | LCC:HM851 DC23:306.46 DC23:303.48/33 DC:301.243 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781409426578 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB11017028 |
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