Social marketing in the developed world / edited by R. Craig Lefebvre
(SAGE library of marketing ; . Social marketing ; v. 2)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Los Angeles : Sage |
出版年 | 2013 |
大きさ | xi, 566 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 |
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675||S9476||2 | 125001414 |
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書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12582531 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Set ISBN for "Social marketing": 9781446253113 Includes bibliographical references |
著者標目 | Lefebvre, R. Craig, 1959- |
件 名 | LCSH:Social marketing |
分 類 | DC23:658.8 |
巻冊次 | XISBN:9781446253113 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB11474609 |
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