The business of the novel : economics, aesthetics and the case of Middlemarch / by Simon R. Frost
(Literary texts and the popular marketplace ; no. 1)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Pickering & Chatto |
出版年 | 2012 |
大きさ | xi, 239 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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文学部 英文 |
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933.6||F9569 | 122100629 |
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書誌ID | BB12446492 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Frost, Simon R. |
件 名 | LCSH:Eliot, George, 1819-1880. Middlemarch LCSH:Eliot, George, 1819-1880 -- Appreciation -- Great Britain -- History -- 19th century 全ての件名で検索 LCSH:Economics and literature -- Great Britain -- History -- 19th century 全ての件名で検索 LCSH:Literature publishing -- Great Britain -- History -- 19th century 全ての件名で検索 LCSH:Authors and readers -- Great Britain -- History -- 19th century 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:823.8 |
巻冊次 | ISBN:9781848931947 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB10240260 |
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