Comic-con and the business of pop culture : what the world's wildest trade show can tell us about the future of entertainment / Rob Salkowitz
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : McGraw-Hill |
出版年 | c2012 |
大きさ | viii, 292 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ビジネス研究科 |
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726.101||S9544 | 121050374 |
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書誌ID | BB12423296 |
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本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Salkowitz, Rob, 1967- |
件 名 | LCSH:Comic books, strips, etc. -- Authorship -- Marketing
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LCSH:Comic books, strips, etc. -- Marketing 全ての件名で検索 LCSH:Comic books, strips, etc. -- Technological innovations 全ての件名で検索 LCSH:Popular culture -- Economic aspects 全ての件名で検索 LCSH:Webcomics |
分 類 | LCC:PN6714 DC23:741.5/973 |
巻冊次 | ISBN:9780071797023 ; XISBN:0071797025 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB09482025 |
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