Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.]
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版者 | Singapore ; Tokyo : Prentice Hall |
出版年 | 2003 |
大きさ | xxvi, 771 p. : ill. (some col.), ports. ; 27 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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ILA(烏丸) 参考 |
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675||K9502 | 111051898 |
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書誌ID | BB12389061 |
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本文言語 | 英語 |
別書名 | 原タイトル:Marketing management : analysis, planning, implementation, and control |
一般注記 | Originally published: 11th ed. Upper Saddle River, N.J. : Prenice Hall, c2003 Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Kotler, Philip, 1931- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Asia -- Management
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分 類 | DC20:658.8/0095 |
巻冊次 | ISBN:0131066250 RefWorks出力(各巻) : pbk ; ISBN:0131001353 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA64908608 |
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