Media, organizations and identity / edited by Lilie Chouliaraki and Mette Morsing
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Basingstoke : Palgrave Macmillan |
出版年 | 2010 |
大きさ | xii, 214 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
社会学部 B1書庫 | : hardback | 335.13||C9398 | 112300245 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12240865 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Summary: "The mass media, press and television have always been central in the formation of corporate identity and the promotion of business image and reputation. This volume provides a new perspective into the interrelationships between media and organisations across three dimensions: Media as Business, Media in business and Business in the media" -- Provided by publisher Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Chouliaraki, Lilie Morsing, Mette |
件 名 | LCSH:Mass media and business LCSH:Corporate image LCSH:Mass media -- Economic aspects 全ての件名で検索 LCSH:Corporations -- Public relations 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD59 DC22:659.2 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:9780230515512 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB01785001 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料を見た人はこんな資料も見ています
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:7回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降