Rising tide : lessons from 165 years of brand building at Procter & Gamble / Davis Dyer, Frederick Dalzell, Rowena Olegario
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business School Press |
出版年 | c2004 |
大きさ | x, 467 p., [16] p. of plates : ill. (some col.), facsims. (some col.), ports. (some col.) ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
商学部 |
|
335.253||D9195 | 115000160 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12238731 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
内容注記 | Getting started, 1837-1890 From commodities to consumer goods Assembling the elements of the enterprise, 1890-1945 Science in the washing machine An explosion in consumer products Procter & Gamble reinvents the paper products business Crest : a therapeutic breakthrough in oral care Learning from Augusta, Lima, and Albany Competition and global expansion Learning to compete in Japan The diaper wars En rio revuelto Pantene Reshaping Procter & Gamble Rewriting the rules Winning in the white space Ivory, Crest, and Olay Prescription for growth in health care Challenges in China |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Dyer, Davis Dalzell, Frederick Olegario, Rowena |
件 名 | LCSH:Procter & Gamble Company -- History
全ての件名で検索
LCSH:Brand name products -- United States -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Product management -- United States -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Soap trade -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD9999.S74 DC22:338.7/67 |
巻冊次 | ISBN:1591391474 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BA67455383 |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:1回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降