Wiley international encyclopedia of marketing / editor-in-chief, Jagdish N. Sheth and Naresh K. Malhotra
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Chichester : Wiley , 2011 |
大きさ | 7 v. : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
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商学部 | v. 7 | 675||S9356||7 | 105001172 |
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1 | v. 1 Marketing strategy / edited by Robert A. Peterson and Roger A. Kerin Chichester : Wiley , 2011 |
2 | v. 2 Marketing research / edited by Wagner A. Kamakura Chichester : Wiley , 2011 |
3 | v. 3 Consumer behavior / edited by Richard P. Bagozzi and Ayalla A. Ruvio Chichester : Wiley , 2011 |
4 | v. 4 Advertising and integrated communication / edited by Michael A. Belch and George E. Belch Chichester : Wiley , 2011 |
5 | v. 5 Product innovation and management / edited by Barry L. Bayus Chichester : Wiley , 2011 |
6 | v. 6 International marketing / edited by Daniel C. Bello and David A. Griffith Chichester : Wiley , 2011 |
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書誌ID | BB12206808 |
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本文言語 | 英語 |
別書名 | 異なりアクセスタイトル:International encyclopedia of marketing |
一般注記 | Vol. 7. Cumulative index |
著者標目 | Sheth, Jagdish N. Malhotra, Naresh K. |
巻冊次 | : set ; ISBN:9781405161787 RefWorks出力(各巻) v. 7 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB04182126 |
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