Learning to learn : student engagement, strategies and practices
(PISA 2009 results ; v. 3)
(PISA)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Paris : OECD |
出版年 | c2010 |
大きさ | 266 p. : col. ill., col. map ; 27 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | 予約 | 文庫区分 | 教員指定/教員執筆/多読 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
経済学部 | 371.7||P9327||3 | 104000536 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
書誌ID | BB12182060 |
---|---|
本文言語 | 英語 |
一般注記 | Includes bibliographical references "Programme for International Student Assessment"--Cover |
著者標目 | Programme for International Student Assessment Organisation for Economic Co-operation and Development |
件 名 | LCSH:Programme for International Student Assessment LCSH:Educational tests and measurements LCSH:Educational evaluation LCSH:Motivation in education LCSH:Students -- Attitudes 全ての件名で検索 |
巻冊次 | : print ; ISBN:9789264091474 ; XISBN:9264091475 RefWorks出力(各巻) |
NCID | BB0462010X |
目次・あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月16日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2000年4月1日以降